torsdag 14 juni 2012

Det är så logiskt alla fattar utom du

Upplagd av Sara kl. 10:00
Titel: Det är så logiskt alla fattar utom du

Författare: Lisa Bjärbo

Kommentar: Jag tyckte ju massor om Allt jag säger är sant och därför kände jag att jag ville läsa Bjärbos debut också. Det är så logiskt... är tyvärr inte lika bra. Tempot som jag uppskattade så mycket i Allt jag säger... finns inte här. Dessutom är handlingen förutsägbar och tråkig. Att titeln och grundhandlingen på boken kommer från min absoluta all time favoritlåt hjälper inte, eller så är det just det som är problemet.

Sträckläsningskänsla: 1; Berördhetsfaktor: 2; Språk: 3; Karaktärer: 3

Betyg: 2

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Saras bokhylla Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare