lördag 24 mars 2012

Pretty Little Liars, säsong 2

Upplagd av Sara kl. 20:16
Titel: Pretty Little Liars, season two

Skådespelare: Troian Bellisario, Shay Mitchell, Lucy Hale, Ashley Benson, Holly Marie Combs

Antal avsnitt: 25 á 42 minuter

Bästa avsnitt: "The First Secret" (2x13)


Kommentar: Vid det här laget har jag förstått att PLL faktiskt är en bra serie. En insikt, eller kanske bara att jag slutat bry mig om vad andra tycker. Förra säsongen tittade jag mest för Emily Fields (Shay Mitchell) skull, men nu har känslorna för de andra tre tjejerna grundat och jag tycker verkligen om dem. Så mycket som det nu går att tycka om fiktiva tonårsflickor spelade av unga vuxna kvinnor (det är ganska mycket kan jag tala om....). Kanske är det just det som behövs för att en ska fastna för en serie, att karaktärerna känns älskbara. Det tycks i alla fall vara så för mig.


Yta: 4; Fängslande: 5; Kontinuitet: 2,5; Utveckling: 3


Betyg: 4 (en stark!)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Saras bokhylla Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare