måndag 28 maj 2012

American Pie: Reunion

Upplagd av Sara kl. 18:15
Titel: American Pie: Reunion (originaltitel: American Reunion)

Regissörer: Jon Hurwitz, Hayden Schlossberg

Skådespelare: Jason Biggs, Alyson Hannigan, Sean William Scott, Chris Klein, Tara Reid

Kommentar: Jag ville ha något välbekant och lättsamt. Det fick jag. Problemet är bara all sexistisk skit. Jag glömmer liksom av det när jag bestämmer mig för att se sådana här filmer. Jag hade inga höga förväntningar på den så kallade humorn men alltså nej. Och egentligen vet jag inte vad filmen handlade om heller. Visst det var lite kul att se var folket från de tidigare filmerna tagit vägen men det gör inte direkt en bra film.

Yta: 2; Handlig: 1; Skådespeleri: 2; Känslor: 1

Betyg: 2 (svag)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Saras bokhylla Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare