lördag 12 maj 2012

Never let me go

Upplagd av Sara kl. 07:17
Titel: Never let me go

Regissör: Mark Romanek

Skådespelare: Keira Knightley, Carey Mulligan, Andrew Garfield

Kommentar: Det tog mig tre försök innan jag lyckades ta mig igenom boken som filmen bygger på. Ändå fick jag för mig att jag skulle tycka om filmen, bra skådespelare etc. Det låter bra när man återberättar handlingen, fotot och musiken är fin och skådespelarna är bra men ändå blir det så ointressant. Kanske ligger problemet i att jag inte kan identifiera mig med någon av huvudpersonerna. De känns lika avlägsna i filmen som de gjorde i boken.

Yta: 4; Handling: 3; Skådespeleri: 4; Känslor: 1,5

Betyg: 2

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Saras bokhylla Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare