tisdag 24 juli 2012

Cowgirls

Upplagd av Sara kl. 09:59
Titel: Cowgirls

Författare och tecknare: Karolina Bång

Kommentar: Cowgirls är små berättelser som utspelar sig i en värld befolkad av cowgirls som knullar friskt och glatt. Det var lite pinsamt när min mamma (som jag bor med över sommaren) fick för sig att ta en titt på vad det var för bok som jag införskaffat. Först skrek jag lite och när hon väl började bläddra gömde jag mig under en filt med brännheta kinder. Hej Sara 14 år liksom. Det verkar dock som om hon överlevde och som om hon inte dömer mig mer än vanligt. Boken var i alla fall härlig och jag undrar när det blir möjligt att resa till den där världen. Jag menar på riktigt.

Sträckläsningskänsla: 5; Berördhetsfaktor: 4; Språk: 4; Karaktärer: 5

Betyg: 5

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Saras bokhylla Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare