torsdag 4 oktober 2012

Six feet under, säsong 2

Upplagd av Sara kl. 18:50
Titel: Six Feet Under, The Complete Second Season

Skådespelare: Michael C. Hall, Peter Krause, Lauren Ambrose, Frances Conroy, Rachel Griffiths

Antal avsnitt: 13 á 55 minuter

Bästa avsnitt: "Back to the Garden" (2x7)

Kommentar: Jag är inte riktigt lika lyrisk som över den första säsongen, samtidigt som det är samma sak. För jag känner fortfarande väldigt starkt för den här familjen. I somras sa Klara Zimmergren i sitt sommarprat att det enda hon inte tyckte om med SFU var att hon inte hade den framför sig längre. Det har jag, tre säsonger. Jag tar det ganska långsamt. Jag tänker det låta vila ett par månader innan jag ger mig på säsong tre.

Betyg: 4

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Saras bokhylla Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare