söndag 22 april 2012

Flyga drake

Upplagd av Sara kl. 13:35
Titel: Flyga drake (originaltitel: The Kite Runner)

Regissör: Marc Forster

Skådespelare: Saïd Taghmaoui, Khalid Abdalla, Atossa Leoni, Shaun Toub

Kommentar: Det är lite pinsamt men det här är sån film som jag sagt till folk att jag sett fast jag inte har det. Eller i alla fall inte sagt att jag inte sett den. Så för att råda bot på mitt samvete tog jag tag i det och såg den. Första timmen var långsam och jag var nära på att stänga av men under filmens andra timme lyfte det och när eftertexterna rullade var ögonen våta.

Yta: 3; Handling: 4; Skådespeleri: 3; Känslor: 3

Betyg: 3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Saras bokhylla Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare