tisdag 3 april 2012

Hunger Games

Upplagd av Sara kl. 08:58
Titel: Hunger Games

Regissör: Gary Ross

Skådespelare: Jennifer Lawrence, Wes Bentley, Stanley Tucci, Josh Hutcherson

Kommetar: Jag läste första boken i Hungerspelen-triologin precis när den kommit på svenska och jag hade inte hört ett ord om den. Det var bara framsidan och baksidetexten som väckte nyfikenheten. Jag läste den på en dag. Hur som helst, ett par år senare, nu, eller för några månader sedan, såg jag trailern för den här filmen och kände bara instiktivt att den här filmen kommer jag att bli ordentligt besviken på. Så min plan var att vänta och så småningom hyra den. Men så började jag hänga på tumblr och rycktes in i fandomet. Dessutom såg jag fler klipp och en annan trailer och kände att den ändå kunde vara ganska bra. Så blev det att jag såg den. Som förväntat var det mycket som var borttaget och en hel del hastades över. Men när jag gick hem kände jag mig helt tagen. Filmen var vacker och Jennifer Lawrence är fantastisk.

Yta: 4; Handling: 4; Skådespeleri: 4; Känslor: 4

Betyg: 4

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Saras bokhylla Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare