onsdag 25 januari 2012

House, säsong 3

Upplagd av Sara kl. 12:54
Titel: House M.D., season three

Skådespelare: Hugh Laurie, Lisa Edelstein, Omar Epps, Robert Sean Leonard, Jennifer Morrison

Antal avsnitt: 24 á 45 minuter

Bästa avsnitt: "One Day, One Room" (3x12)

Kommentar: Eftersom det händer att jag ser på House när det går på TV och den här säsongen sändes 2007 i Sverige så har jag sett flera avsnitt från säsong 3 tidigare tack vare bland annat fyrans eftermiddagsrepriser. Så även om jag mindes flera av fallen, hade jag väldigt lite koll på den övergripande handlingen. Det är en bra säsong av en högkvalitativ serie. Det är inte svårt att förstå att den är inne på sin åttonde säsong i nuläget och fortfarande körs på prime time i svensk tv (som annars är bra på att lägga serier på konstiga tider efter några säsonger, exempelvis Lost och Heroes). Måste dock säga att jag gärna hade sluppit Tritter i den här säsongen. Han måste vara världens tråkigaste gubbe.

Yta: 2; Fängslande: 4; Kontinuitet: 4; Utveckling: 4

Betyg: 4

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Saras bokhylla Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare